miercuri, 24 decembrie 2008

Concurs Club Penguin


 Salutari! Am decis sa organizam un concurs, cu ocazia deschiderii site-ului. Asa ca punem la bataie cateva premii substantiale:


Locul I : Certificat de Membership pentru 12 luni!








Locul III: Site-ul tau va fi pus pentru o saptamana la blogroll-ul nostru! (daca nu ai site, nu e nicio problema! vom pune poza pinguinului tau! ) .  


3x Mentiune:   Intalnire secreta la Club Penguin cu mine si Shmecherul + adaugare in lista noastra de prieteni ( pentru totdeauna!!) .



 Pentru a castiga aceste premii nu trebuie decat sa postezi cat mai multe comentarii pe site-ul nostru! Bafta!






P.S.: Concursul tine pana la data de 14 ianuarie 2009!!

ATENTIE!! Comentariile trebuie sa contina obligatoriu adresa de mail ( pentru a va contacta in caz de castig!) .


 

346 comentarii:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   1 – 200 din 346   Mai noi›   Cele mai noi»
Anonim spunea...

imi place foarte mult club penguin

Anonim spunea...

vreau sa fiu membru asa ca vreau sa castig

Anonim spunea...

cine joaca club penguin sa stiti ca sunt vladtepes2

Anonim spunea...

vreau sa castig ,vreau sa castig vreau sa castig vreau sa castig vreau sa castig vreau sa castig vreau sa caastig vreau sa castig vreau sa castig

Anonim spunea...

cred ca o sa fiu singurul castigator

Anonim spunea...

cine are yahoo sa ma contacteze ca vreau sa vorbim despre club penguin

Anonim spunea...

daca nimeni nu mai scrie cred ca sunt sigurul care stie de sit

Anonim spunea...

stiti eu sunt si tipul ala anonim

Anonim spunea...

am deja 8 comentarii. ce bine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

nu mai scrie nimeni :((

Anonim spunea...

nu e bine sa castig asa de usor nu e bine

Anonim spunea...

am sa fac 100 de comentarii si azi si maine

Anonim spunea...

am 11 ani

Anonim spunea...

am 11 ani si 14 comentarii

Anonim spunea...

vreau sa astig un an de a fi membru

Anonim spunea...

imi place club penguin

Anonim spunea...

cine vrea sal vada pe vladtepes2 membru

Anonim spunea...

????????????????????????????????

Anonim spunea...

ma plicti

Anonim spunea...

e ultimul pe ziu de azi

Anonim spunea...

glumeam e penultimul

Anonim spunea...

salutare din nou

Anonim spunea...

ma plictisesc ingrozitor

Anonim spunea...

24 de comentarii ce bine

Anonim spunea...

as vrea sa castig.

Anonim spunea...

numele meu de pinguin este ApolodorFlav.

Anonim spunea...

intru pe serverul snow angel.

Anonim spunea...

ati reusit sa rezolvati noua misiune?

Anonim spunea...

eu da.

Anonim spunea...

eu am 10 ani.

Anonim spunea...

si zile la club penguin nu mai stiu.vreo 75 parca.

Anonim spunea...

itemuri la joc,am 85.

Anonim spunea...

cred ca voi lua locul 2.

Anonim spunea...

desi as vrea locul 1.

Anonim spunea...

am bagat si eu cateva comentarii.

Anonim spunea...

nu eu am scris primul subiect ci vlad.

Anonim spunea...

e un concurs tare acesta.

Anonim spunea...

imi place club penguin.

Anonim spunea...

ati vazut artificiile la club penguin?

Anonim spunea...

eu da.

Anonim spunea...

mai bag cateva comentarii si i-au pauza.

Anonim spunea...

sunt inscris pe club penguin,c-am din 18 octombrie 2008.

Anonim spunea...

l-ati intalnit pe Rockhopper?

Anonim spunea...

eu da.

Anonim spunea...

e super misiunea cea noua.

Anonim spunea...

o sa bag mai multe comentarii ca sa castig.

Anonim spunea...

aproape te-am egalat vlad.

Anonim spunea...

24 comentarii cu asta.super.

Anonim spunea...

in curand cred ca vor veni comentarii de la mai multi oameni.

Anonim spunea...

am uitat sa dau adresa de e-mail.

Anonim spunea...

flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

in caz ca voi castiga,aia e adresa.

Anonim spunea...

cred ca voi castiga.

Anonim spunea...

chiar daca voi castiga,va fi greu.

Anonim spunea...

am rezolvat iar misiunea noua.

Anonim spunea...

e super tare misiunea.

Anonim spunea...

imi place mult medalia care o primesti.

Anonim spunea...

si am rezolvat toate misiunile.

Anonim spunea...

salutare.

Anonim spunea...

culoare mea la club penguin este albastra.

Anonim spunea...

si am doi puffle.

Anonim spunea...

unul albastru si unul rosu.

Anonim spunea...

pe albastru il cheama Labuta si pe rosu il cheama Micut.

Anonim spunea...

tot eu am scris asta.

Anonim spunea...

deabi-a astept noul catalog club penguin.

Anonim spunea...

daca voi castiga voi cumpara ce imi place mai mult.

Anonim spunea...

nu sunt sigur daca voi castiga ca mai e pana pe 18 ianuarie 2009.

Anonim spunea...

sunt pe locul 1 la comentarii pentru moment.

Anonim spunea...

ma intreb daca va mai participa cineva.

Anonim spunea...

cred ca maine vor mai venea participanti.

Anonim spunea...

dar pana atunci o sa mai scriu comentarii.

Anonim spunea...

mai i-au o pauza ca sa adun coins la club penguin.

Anonim spunea...

salutare din nou

Anonim spunea...

am strans 2000 coins.

Anonim spunea...

pe ce server intri vlad?

Anonim spunea...

ca poate ne intalnim.

Anonim spunea...

si zi la ce loc vrei.

Anonim spunea...

hai ca astept.

Anonim spunea...

sau lasa.

Anonim spunea...

la club penguin am vreo 45000 de coins.

Anonim spunea...

daca dau vreo 60 comentarii pe zi,voi castiga concursul.

Anonim spunea...

cred ca vor mai veni concurenti.

Anonim spunea...

in curand.

Anonim spunea...

As vrea sa castig.

Anonim spunea...

numele meu pe club penguin este NarutoCristian.

Anonim spunea...

am 7522 de coins pe club penguin

Anonim spunea...

salut narutocristian.

Anonim spunea...

l-ai intalnit pe rockhopper?

Anonim spunea...

eu da.

Anonim spunea...

eu nu as fi vrut dar nu stau mult pe club penguin.

Anonim spunea...

ai imaginea de halloween?

Anonim spunea...

nu.

Anonim spunea...

ai vazut AC3000 si artificiile la club penguin?

Anonim spunea...

ce este ac3000?

Anonim spunea...

este sus acolo la cabana.

Anonim spunea...

si e multa zapada sus din cauza lui AC3000.

Anonim spunea...

aaaa aparatul ala cu multa zapada?

Anonim spunea...

da.

Anonim spunea...

am inteles acum.

Anonim spunea...

lam vazut si am vazut si artificile.

Anonim spunea...

Cum se numesc puffleli tai?

Anonim spunea...

nu mai am animale.

Anonim spunea...

bine.

Anonim spunea...

esti ninja?

Anonim spunea...

da.

Anonim spunea...

ce centura ai?

Anonim spunea...

neagra.

Anonim spunea...

eu am cea rosie.

Anonim spunea...

bine.

Anonim spunea...

succes la acest concurs.

Anonim spunea...

si tie la fel.

Anonim spunea...

voi fi foarte fericit sa castig membership voi intra pe club penguin tot timpul si voi cumpara tot cce vad.

Anonim spunea...

mas multumi si cu premiul 2 imi doresc membership.

Anonim spunea...

culoarea mea la club penguin este neagra.

Anonim spunea...

oricum,dispar itemurile dupa ce se termina membership.

Anonim spunea...

stiu si dispare tot ceai facut in iglu.

Anonim spunea...

dar dureaza ceva pana se termina membership.

Anonim spunea...

eu mai scriu maine ca azi am scris o gramada.

Anonim spunea...

deabea astept noile chesti club penguin.

Anonim spunea...

eu joc pe serverul ice cream.

Anonim spunea...

am sa ma apuc sa fac cativa coins.

Anonim spunea...

am facut 1500.

Anonim spunea...

am centura verde.

Anonim spunea...

ma apuc sa fac misiunea numarul 10.

Anonim spunea...

am jocul club penguin elite force penguin.dar nu lam terminat.

Anonim spunea...

am terminat misiunea numarul 10.

Anonim spunea...

imi place foarte mult club penguin.

Anonim spunea...

as vrea membership ca sa pot sa imi cumpar chesti tari cum ar fi:

Anonim spunea...

haine, palari, placa de surf, sami fac igloul, etc.

Anonim spunea...

mias dori sa ajung pe locul 1.

Anonim spunea...

as fi vrut sa fiu inscris la club penguin din 12 septembrie ca atunci era carnavalul.

Anonim spunea...

dar e bine si asa.

Anonim spunea...

azi voi strange vreo 6000 coins.

Anonim spunea...

daca mai continui cu vreo 60 comentarii pe zi sigur vo castiga.

Anonim spunea...

cei 6000 coins ii strang mai in colo.

Anonim spunea...

locurile mele preferate din club penguin sunt:hq,dojo,muntele,plaja si ice bergul.

Anonim spunea...

as vrea si eu jocul elite penguin force.

Anonim spunea...

e super marfa site-ul!

Anonim spunea...

sper sa castig! mailul meu e : petrut.sandu@yahoo.com
sper sa castig!!

Anonim spunea...

numele pinguinului meu este petrut!

Anonim spunea...

asa cum ma cheama si pe mine!!

Anonim spunea...

e super marfa club penguin!

Anonim spunea...

eu intru pe serverul Yukon

Anonim spunea...

poate ne intalnim!



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

eu stau mai mult pe la dock


petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

sper sa castig si sa fiu membru!

petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

sau orice loc as lua nu conteaza



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

toate premiile sunt foarte misto!



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

mersi pentru ghidul misiunii!


petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

eu am terminat toate misiunile



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

si sunt si ninja!


petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

voi sunteti?

Anonim spunea...

e misto sa fiu ninja!


petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

si daca o sa castig, o sa fiu invizibil!!



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

SUPER MARFA!!!




petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

offf, m-am cam plictisit sa scriu!




petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

o sa imi bag e-mailul la toate comentariile de acum.


flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

trebuia sa faceti un concurs mai simplu!!!!



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

asta e mult prea greu!



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

daca as fi membership pentru un an ar fi tare.



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

vad ca incepem sa avem mai multi concurenti.

Anonim spunea...

am uitat sa bag e-mailul.




flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

as vrea sa stiu coduri pentru unlock item online.

Anonim spunea...

deja ma doare mana!!




petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

ca sa deblochez fantoma si ceva de craciun.



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

aucii! =))


petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

tot ce este scris la anonim am scris eu cu exceptia primului.

Anonim spunea...

am zis asta pentru ca c-am uit sa dau e-mailul.



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

o sa te bat!!

Anonim spunea...

cred ca am vreo 80 de comentarii.



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

muhahahah

Anonim spunea...

hai sa ne intalnim la club penguin!

Anonim spunea...

ce zici?

Anonim spunea...

daca as fi membership as cumpara tot ce imi place si iglul l-as inveseli mult.

Anonim spunea...

huh?

Anonim spunea...

hai ca vin mai incolo!

Anonim spunea...

ok.


flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

ca trebuie sa ma duc la masa!

Anonim spunea...

glumeam!!!!!!

Anonim spunea...

pe la 16:00 pe server snow angel,la ice rink.



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

hahahahah!!

Anonim spunea...

cred ca asta e site-ul cu cele mai multe comenturi!! lol

Anonim spunea...

ai vazut artificiile club penguin?



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

ok! o sa vin!!

Anonim spunea...

cred ca voi lua locul 1.

Anonim spunea...

ce mai zici?

Anonim spunea...

in ziua de 18 se vor anunta castigatorii.deabi-a astept.



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

ai vrea tu

Anonim spunea...

ai jocul elite penguin force?

Anonim spunea...

si tu ai vrea.

Anonim spunea...

eu o sa castig!!

Anonim spunea...

mai e pana pe 18 ianuarie dar o voi tie tot asa.


flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

nu

Anonim spunea...

o sa castigi locul 2 iar eu 1.

Anonim spunea...

poate il vor da astia la un concurs!

Anonim spunea...

am vreo 100 comentarii.



flavius1908@yahoo.com

Anonim spunea...

ar fi marfa!

Anonim spunea...

si ce?



petrut.sandu@yahoo.com

Anonim spunea...

nu mai am rabdare pana pe 18.

Anonim spunea...

eu o sa fac mai multe!



petrut.sandu@yahoo.com

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 346   Mai noi› Cele mai noi»

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!