luni, 9 martie 2009

Cum Sa Fi Ghid?


 Sa fi ghid turistic este foarte simplu! Nu trebuie decat sa urmezi acesti pasi foarte usori:

1. Du-te la Ski Village si da click pe stand-ul de tururi;
2. Urmeaza detaliile ce sunt scrise acolo pana ajungi la test;
 
 Aceasta este o lista cu toate posibilele intrebari! 

- Which of the rooms does NOT have a game in it? R: Beach
- What item is thrown out of the truck in level 4 of Bean Counters? R: A Flower Pot
- Which of these games has a shark in it? R: Jetpack Adventure
- What item is always hidden in a different place in the Clothing Catalog every month? R: The Viking Helmet
- What is the name of the big fish in Ice Fishing? R: Mullet
- How many coins does it cost to buy a player card background? R: 60
- What day does the newspaper come out? R: Thursday
- Which colour of puffle can catch on fire? R: Black
- How do you get a pin? R: Click on it
- Which room has a Cuckoo clock? R: Ski Lodge
- How many Sled Racing tracks are there? R: 4
- What is the name of Captain Rockhopper's ship? R: The Migrator 
- Which of these rooms doesn't have music playing in the background? R: Pet Shop
- In what room can you find old copies of the Penguin Times? R: Boiler Room
- How does the pink puffle play? R: Skips with a skipping rope


 Dupa ce ai raspuns corect la intrebari vei primi o palarie de ghid! Cool, nu?


~Mirelrapid


39 comentarii:

Anonim spunea...

da, chiar e cool
yo sunt tour guide!!!!

iulisef spunea...

si cum faci un tour cu niste pinguini

Anonim spunea...

sfatu meu e sa nu va mai chinuitzi ... luatzi Penguin Storm 4.1 (ultimul) si darzi de acolo buy Item->Tour guide ... si exista si telefon spy lafel E MULT MAI SIMPLU;)

Anonim spunea...

si raspunsurile!?

Anonim spunea...

sa fi ghid e super si iti da o palarie cu semn de ?

Anonim spunea...

este super si mam facut ghid de mult datorita sitului astuia!

Parazitul spunea...

ms dar cum il pun pe pinguinul meu sa tina un carton pe care scrie Tours HERE???

Anonim spunea...

dai sa faca cu mana

Anonim spunea...

mersi

iulian spunea...

am dat sa faca cu mana si nu a mers. ce mai fac ?

Anonim spunea...

dar raspunsurile care sunt ? ziceti

Anonim spunea...

cum se zboara cu casca aia varede care se invarte cum zbori cu ea ?

Anonim spunea...

e misto siteul asta. are toate raspunsurile. super:)

Anonim spunea...

nu ati putea trece si unde e sensei.. adia sa ziceti daca e la noul joc sau la ninja hideout? va rog.

Anonim spunea...

super

betyka spunea...

este tare siteul sunt bety08 si sunt member!!!!luati penguin storm 9.1,si e mult mai simplu

Mosu6 spunea...

sunt membru de cand lumea

ROBERT spunea...

multumesc mult cei care ati pus pe yotube acum am si yo palaria si pot sa fac tours here dezbracativa de toate hainele si faceti cu mana

crushcup spunea...

Betyka are dreptate mirel amice continua tot asa si bari recordu la cei mai tari dintre bloggar noroc

Anonim spunea...

trebuie sa iti dai toate hainele jos de pe pinguin inafara de palarie si opoi faci cu mana

Morariu spunea...

Asta chiar ajuta! Pe mine m-a ajutat la alte conturi!!! Bravo nota 10 la tot ce ai postat ca ai dreptate!

Anonim spunea...

s-au schimbat intrebarile mirel sa stii asta io am patito pe pielea mea din a doua sansa am reusit cu chiu cu vai!

Anonim spunea...

eu mai am de asteptat ceva zile da care e acontu (numele)la ceva membrii?

Anonim spunea...

eu am trecut de prima data de sensei

Anonim spunea...

cu ce ma ajuta penguin storm?

rozalia 1998 spunea...

numi merge..tre sa astept cateva zile?

Anonim spunea...

tare ms acu is ghid

Anonim spunea...

poti fi ghid chear daca esti si agent secret?

Anonim spunea...

da..Poti fi de amandoua.

Anonim spunea...

Hei!Este tare, dar majoritatea pinguinilor nu au nevoie de ajutor... Alceva e ca pinguinii injura cel mai mult... Mai ales cei americanii... Postati un comentariu aici! ( ca sa vad comentarile)

Anonim spunea...

am o intrebare cum poti cinta la chitara
cum iau vesta si chestia de muncitor

Dany10 spunea...

super tare acum sunt guide si apropo versiunea cea mai noua pinguin storm este 10.1:p

Anonim spunea...

pinguinul meu re 448 de ani

Anonim spunea...

cine are cont pe club penguin?eu da si am 7000 si ceva nu glumesc si sunt foarte popular

Adi Strajeru spunea...

hei tu cu ultimul comentariu nu ai cum sa aii atatea zile; 7000 de zile=19 ani si ceva...Nici eu nu am atetea zile in viata!...Iar cp face 5 ani in octombrie!Deci...:D

bobonic spunea...

Hey sunt un mare fac al cpcheatsro de la ei am invatat sa fiu ghid si agent secret!:P:P
Foarte tare tinetio tot asa!!!!!

Anonim spunea...

hey mirel chiar zi miam facut palaria de guide tour e tare multumesc pentru palarie

Anonim spunea...

Foarte tare site-ul ! Bravo , ne ajuta mult , pe noi cei care suntem in Club Penguin . Am o intrebare : Unede pot gasii unealta aceea de miner ? Am palaria dar pe unealta nu am gasit-o. Tebuie sa fi membru ca sa o iei ? Eu nu sunt .....

Anonim spunea...

e tare Club penguiN!

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!