sâmbătă, 14 martie 2009

Poze Amuzante :)























80 comentarii:

Anonim spunea...

imi place cea cu "Help me Ninjas"

Anonim spunea...

esti si rockhoper??

Anonim spunea...

nu este un fost glitch

Anonim spunea...

mie imi plac toate

Anonim spunea...

imie imi plac toate dar mai ales ''Help me Ninjas''

Anonim spunea...

el nu e "Rockhoper",ci se imbraca. O mirel te rog cand mai intri poe blog sa intri pe mess,
p
l
e
a
s
e
!Sunt Carmen(Krmen1999)

Anonim spunea...

el e admin?

Mimy Pink spunea...

imi place aia cu help me ninjas :))))))))

Mimy Pink spunea...

Ador aia cu "Help me ninjas":)))

Anonim spunea...

IMI PLACE PRIMA CU "RUDOLPH WHERE ARE YOU???"

Anonim spunea...

aia cu rodolph erudolf si se intreaba unde e rudolf!!!:))

Anonim spunea...

imi place cel mai mult acea cu rodolf were are you si help me ninjas

Anonim spunea...

imi place cel mai mult aia cu cheese=))

Anonim spunea...

Imi place stilul lui sensei.E super.

Anonim spunea...

Imi place cea cu help me ninjas.

Anonim spunea...

imi place cea cu mi-am uitat cheile si cea cu CHEESE :))

Anonim spunea...

imi pac primele 3 si ce cu " Help me ninjas!! "

crushcup spunea...

oare unde e cheia aiea nu mirel hahahaha

Anonim spunea...

ce beton e aia cu cheia

Anonim spunea...

aia cu cheile e bestiala

Anonim spunea...

ÎMI PLAC TOATE POZELE ALE LUI MIRELRAPID

Anonim spunea...

aia cu rudolf si help me ninjas. Sunt Dragon Fly2 :D

Anonim spunea...

ToAtE sUnT sUpEr!

Unknown spunea...

toate sunt super mai ales aia cu iar am uitat cheile:))

Anonim spunea...

sunt cool toate !

Mosu6 spunea...

le ador pe TOATE

Anonim spunea...

cheile is amuzante ha ha

Morariu spunea...

Imi place cu "faceti looooc" lol e cea mai tare!

Anonim spunea...

toate sunt faine mai ales aia cu iar am uitat cheile

Victor spunea...

miemi plac toate

Anonim spunea...

ar terbui ca a revenit The Golden Puffle stai pe acel covor si vine inspre tine o piatra uriasa si ai putea spune ,,Ma loviiiit!AAA'' sau ,,Ma caltat rau dar de ce nu am murit?''

Anonim spunea...

Mai fa una te rog!Am niste idei:
1.sa stai in apa si sa faci "ahhhhhh!were are you goldy?"(ma refer la un pestisor auriu)
2.sa stai in fata usii de la card-jitu-fire si faci cu o fata nervoaasa:"am o piele sensibila la foc si CARD-JITU in mijlocul vulcanului!~!!!!"

Daria spunea...

Ce tari sunt pozele!Vreau si eu sa trimit!

DragonFly spunea...

Tare

Danutz spunea...

sooper poze! wadle on

Victor357 spunea...

imi plac toate mai ale cea cu ,,Help Me Ninjas

Anonim spunea...

imi place ala cu "Misca misca!!!" si ala cu "Rudolph where are you?"!!!

๖)ۣۜкเ๔_คℓex™ spunea...

imi place aia cu cheia=))))

AlexTheROU spunea...

Imi place aia cu am uitat cheile

AlexTheROU spunea...

Cheile sunt la mine lol

danut spunea...

ce vechi poze
adaugati poza noi

Anonim spunea...

Imi place aia cu Rudolf where a you? aia cu misca misca aia cu faceti loc si aia cu iar am uitat cheile :)) aia cu help me ninjas numi place:)

Anonim spunea...

mie imi place cea cu cheile.

Anonim spunea...

cum poti la the mine sa intri an camera acea,mai degraba de unde se is cheia care sa deschizi usa acea de la the mine

Anonim spunea...

imi place aia cu Mirel pe calu ala cand spune "misca,misca"si aia cu help me ninjas :)))mor de ras

Anonim spunea...

imi place cel mai mult aia cu "misca misca"

Anonim spunea...

your name?

Anonim spunea...

pozele sunt tari inafara de aia cu chese

Anonim spunea...

taree

Gabriela spunea...

Imi place cel mai mult aia cu "misca misca"

Anonim spunea...

Mi-e nu imi place aia cu "Help me Ninjas!!!"

Anonim spunea...

ar mai trebui sa mai faceti poze ca sau cam invechit :(

Anonim spunea...

unde pot gasi caracatita aia?

Anonim spunea...

mie imi place aia cu misca misca si aia cu am uitat cheile

Anonim spunea...

misca misca imi place am uitat cheile,faceti loc e foarte funny:))

Anonim spunea...

mie mi-au placut aia cu 'misca misca' si aia 'iar am uitat cheile' ce chesti amuzante

Anonim spunea...

Cea mai tare e aia cu "Iar am uitat cheile"!!!

Anonim spunea...

imi place aia cu cheile cu misca misca cu unde esti tu rudolf si aceea cu faceti loc.

Anonim spunea...

Mimi roz pentru binele tuturor dute la scoal!!!!!!

Anonim spunea...

Imi place cea cu "Mirelrapid" imbracat cu haine de pitic :D

Koll22 spunea...

tare imi place aceia cu unde esti rudolf :)).

Anonim spunea...

imi place aiai cu iar am uitat cheile

OrangeMage spunea...

ti-am furat cheile mirel:P

Anonim spunea...

:)) tari pozele!
Eu nu am putut sa scriu in romana, doar in engleza :( De ce?

Anonim spunea...

mie aia cu cheile imi place

Rockhopper spunea...

mirel dar undeofi cheile aaaaaaaaaaa stiu ti leam luat eu ca e tare casa ta

Anonim spunea...

mai puneti si voi poze amuzante ca le stim de mult pe astea .

Anonim spunea...

imi place aia cu cheile de la dojo

Trifut spunea...

Cheia!Haha

Anonim spunea...

sunt tari aia cu rudolf si cu cheia si cu help my ninja

Anonim spunea...

Toate sunt super in mod special cu "Faceti loooc"
,"Rudolph where are you" si "Iar miam uitat cheile".!

Anonim spunea...

Stie cineva care-i ultima poza?

Anonim spunea...

rockhopper

Anonim spunea...

sunt amuzante !!!! nu uita sunt membership nu-ti dau contul !!!!

Vєα¢єѕℓαν15 spunea...

mie imi plac toate

Anonim spunea...

sall all misto rauu

Anonim spunea...

ce faine sunt

Anonim spunea...

mie mia placut partea cu ,,misca misca si faceti loooooc

Anonim spunea...

mie imi place aia cu HELP ME NINJAS

Anonim spunea...

sunt marfa toate!!
cum pot si eu sa pun niste poze?

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!