miercuri, 28 iulie 2010

Club Penguin Stamps


Stampilele Club Penguin au fost lansate! Pentru a putea sa intri pe propriul album, trebuie sa iti deschizi playercard-ul tau si sa dai click pe noul buton aparut, chiar sub monezile tale:


De asemenea, poti vedea si stampilele celorlalti pinguini, fie ca sunt prietenii tai sau nu. Pentru a face asta, trebuie sa dai click pe pinguinul respectiv si apoi click pe butonul incercuit:


Stampilele se pot castiga in mai multe moduri, explicate pe indelete in propriul catalog de stampile! Mult noroc la strans!

50 comentarii:

Anonim spunea...

Sincer mie chiar nu-mi plac!Au ruinat si mai tare club penguin!Au facut ca jocurile noastre preferate sa fie doar pentru membri!Urmatorul lucru pe care il vor face va fii ca non membrii sa nu mai poata dansa!In opinia mea,club penguin este total ruinat!

Anonim spunea...

stampilele is faine da jocurile ca is mai multe pentru membri

Anonim spunea...

sunt de acord cu primul...

Anonim spunea...

daca doriti puteti lua un hack

AeronCyber spunea...

Sincer chiar eu ruinat club penguin.Dar Privind Partea Buna eu cred ca iei vor sa faca cati mai multi non-membri membri(sa castige ce va malai)

Anonim spunea...

mirel,spunene cum mai putem castiga timbre!!!plzzzzz si as mai vrea sa stiu cum castigam timbrele cu colacul si cele de servit pizza ,deoarece ei spun k nu sunt pt membri,atunci de unde luam colacul si sorturile?

Anonim spunea...

pinguinul meu are 99 de timbre

Anonim spunea...

Timbrele sunt frumoase ! dar , cine nu are colac si aparat foto ???? Ei ce fac ? Macar de ar fi de cumparat acum ! Cei care nu sunt membrii au foarte putine timbre , dar ce sa-i facem cine a descoperit Club penguin-ul vrea sa aiba multi bani de la membrii ! Cel putin asa cred eu !!!:(

Anonim spunea...

Chestia asta cu timbrele e misto dar a facut ca acest joc sa faca multa concurenta intre pinguinin si ii discrimineaza pe non-membri.Chiar daca eu sunt membru si pot lua mai multe timbre a facut ca placerea de a te distra si a face lucrurile din amuzament pentru a colecta timbrele sa devina un chin. Daca ma puteti ajuta sa le colectez plz plz plz scrieti-mi si mie ca-s cam habarnista.

Anonim spunea...

aveti cea mai mare dreptate e discriminare pt non-membri .eu zic sa ii convingem pe ceilalti sa u se mai faca membri sa-i pacalim hahahaha

Anonim spunea...

chear daca am face un protest pe site nimeni nu near asculta pe noi non-membrii dar magaria este ca este doar un joc la ce sa dam noi bani si nu stiu ce sa mai cred ca am donat mii de coins de craciu la cei saraci si nici macar o felicitare ideea e ca non-membrii sunt foare discriminati eu unul nu dau bani .eu as vrea sa ne puna si noua non-membrilor niste haine macar ceva si la evenimente sa mai dea si la noi ceva macar o felicitare. PA mirel ,smekerule sa stici ca siteul vostru este tare misto . e ma nimesc wakykentaky si stau e subzero pa

Anonim spunea...

da aveti dreptate nici mie numi place jocul cu acqua graberr sa schimbatr nu ne mai putem juca pe ala cu soda si si la multe este foarte urat ei vor s faca bani sunt niste profitori

Anonim spunea...

Si mie mi se pare incorect sa discrimineze in acest fel non-membrii. Sunt membru, insa am fost candva non-membru si stiu cum este sa ii vezi pe toti cu igloo-uri superbe si imbracati frumos, iar tu sa nu poti face nimic. Mi se pare mai oribil din partea lor sa faca incaperi si jocuri in care aiba acces doar membrii. Am observat ca non-membrii au voie sa joace un singur nivel din "Jack Pack Adventure" si numai 5 nivele din "Astro Barier". Totusi, eu dau 23 lei lunar pt. a fi membru. Nu mi se pare mult si cred ca nici voua, insa nu mi se pare corect sa dai bani pt. a te distra pe un site online. Ma mai deranjeaza faptul ca trebuie sa dai bani pe jucarii pt. a desloca anumite obiecte din "Treasure Book", desi am observat ca sunt decat 2 pagini cu obiecte exclusiviste, restul fiind cu obiecte comune, care au aparut sau vor aparea in cataloage...

Anonim spunea...

stie cineva cum sa fii membru pe gratis?

Anonim spunea...

club penguin e terminat de cand au aparut timbrele

Anonim spunea...

o sa se ajunga ca nici sa nu mai putem intra in cladiri

Anonim spunea...

e cam naspa ca noi non-membri nu putem cumpara lucruri sau chesti pt casa doar puffali ar fi misto ca sa nu mai existe chestia asta cu membri sa fim toti pinguini si toti sa putem sa cumparam chesti de ex.eu am 76290bani si nu am ce sa prea fac cu ei decat sa eau niste poze si catiuli sau casti e cam naspa si ori cum eu nu as da 23 de lei pe luna pt ca mai bn de bani astia imi iau ceva de mancare sau ii pastrez sa ii strang sa imi iau de ex un sckateboard

Anonim spunea...

timbrele sunt niste prostii cele mai multe sunt pentru membrii.Asa jocul nu mai e distractie e o competitie intre toti pinguinii.Desi eu sunt membru num plac de loc timbrele.Stie cineva daca iti da ceva daca strangi toate timbrele.

Anonim spunea...

dc or fi pus timbrele astea nu stiu
o sa ajunga sa nu mai putem intra deloc pe sait pt ca nu suntem membri

Anonim spunea...

Tudorcot...
cp cheats.info va distruge pinguinul...banned forever nu intrati pe stamp cheater......is niste hoti!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

cum pot face o poza la ski hill daca nu sunt membru?

Anonim spunea...

nu poti face

Anonim spunea...

ms

Anonim spunea...

sunt deacord cu primul anonim toate jocurile care ne placeau nu mai putem sa ne jucam pe ele .....e bine ca mai poti sa mergi sau trebuie sa fi membru sa si mergi??

Anonim spunea...

toti au dreptate,club penguin este ruinat,dar,poate daca nu sar mai faca alti pinguini membri atunci sar puteaso lase mai moale

Anonim spunea...

da e real astia sant nesimtiti rau de tot

Anonim spunea...

da are derptate primu toate jocurile noastre preferate acum urmeaza i cart surfer aici ce o sa mai faka o sa fak o gaura in tavan pe unde o sa iasa non membrii si o sa ne ia unu cu jet pack la fel ca la surf nus deacord neau ruinat:(( e greu sa fii non member

Anonim spunea...

ar fi bine daca am putea da doar 10 mii de coinsi in joc nu in ralitate si undeva intro pagina si atunci sa ne faca membrii sau daca ar fi lucrurile accesibile pentru toti

Anonim spunea...

am 89 de stems snt membru si e super dar mie mila de non membri

Anonim spunea...

colacul a fost dar de mult !!!!si aparatul eu sunt membru .unde gasesc aparatul ????????/

Anonim spunea...

ce bine ca sunt membru!!!

Anonim spunea...

era mai bine in 2005 cand era condus de penguin entairnament....cei de la disney l-au ruinat de tot:(

Anonim spunea...

totul a inceput cu upgrade la chatchi'n waves apoi la sled race...si asa mai departe.

Anonim spunea...

Trebuie sa recunoastem ca nu au facut ceva corect:nu lasa nan-membri la nico haina,macar sa fie un catalog pentru ei special cu ceva putin da numa sa fie ceva,chiar si la igloo sal aiba pe ala micut da sa aiba un catalog pt non-membri cu 2-3 chesti sa nu fie goale igloo-urile.Faza cu nivelele de joc pt membri e urat, da sa fim seriosi nu puteti plati 30 pe luna pt membri.Ce ati ajuns asa rau.Sa fim seriosi.

Anonim spunea...

Ce porcarieeee! e foarte rau cu timbrele astea, nici nu am ce sa mai fac ca deja le am pe toate pe care le poate avea un non-membru.. unde trebuie sa dau banii daca vreau sa ma fac membru?

Vladh2009 spunea...

Dupa voi toti, non-membri nu vor mai putea arata nici emoticoane, nu vor mai putea folosi map, nu vor mai avea voie sa poarte nici macar unlockuri si nu vor mai avea voie sa cumpere nici un puffle.De asemenea nu vor mai avea voie sa joace vreun joc.Singurul lucru pe care il vor putea face va fi sa se plimbe chat-ul fiind interzis.Mie mi se pare ca exagerati.Intradevar, CP a ales o decizie foarte urata deoarece non-membri nu se mai pot juca, dar totusi cp poate fi foarte distractiv doar vorbind cu pinguinii, jucandu-te vatea-ascunselea, cautaund pinguini faimosi, stand la petreceri.Daca sunteti in cuatare de jocuri puteti sa creati niste jocuri cu ceilalti pinguini.Am mai citit de asemenea printre aceste comentarii ca clubpenguin era mai super fara disney.DEFAPT... fara Disney clubpenguin ar fi ramas distrus, nemaiexistand acum

Anonim spunea...

CP ESTE NASOL EU AM FOST MEMBRU UN AN DAR ACUM NU MAI SUNT ,SI MIAU LUAT TOATE HAINELEPE CARE AM CHELTUIT O GRAMADA DE COINS + IGLOOUL CARE MI LAU GOLIT DEADREPTU ,CE NEDREPT .

Anonim spunea...

Ma da la ala care a zis ca tiau golit igloo si nu mai ai haine, sati zic cum e treaba:igloo il vrei primi inapoi cu toate obiectele din el si cele din depozit can te faci din nou membru, iar la haine, ai doar interdictie pana te faci membru!

Anonim spunea...

urăsc timbreleeeeeee!

Anonim spunea...

da dar dc toti sa plangeti macar puteti sa va mai jucati ceva dar e drept nu prea avem ce cumpara ca non membrii dar e cool mai bine era daka nu mai puteam face nimik fara sa fim membrii ganditiva si nu sunteti obligati sa adunati timbrele.eu cand castig ceva timbre ma uit sa vad care si continui jocu

Anonim spunea...

numi plac de loc timbrele nu mai pot face nimic.nu le am chiar pe toate de nonmembru dar evident nu mai pot face nimic.nam voie nici macar in camerele cool de la petreceri.nu stiu ce sa mai fac.toti aveti dreptate.

Anonim spunea...

nu prea imi plac timbrele de si am 65 acum nu mai am ce face din cauza ca multe jocuri nu le pot utiliza decat membri

Anonim spunea...

in pandanda este un catalog de non membru si unu de membru da chiar si din ala de membru poti sa iei
si ai si la casa cate ceva sa iei nu asa ca aici nimic

Anonim spunea...

da, aproape la fel ca cp, numai ca pandanda este in curs de dezvoltare,in acest moment este cam singurul joc ca cp unde poti face cam ce fac si membrii.

pinguin126 spunea...

Offf,jocuri de copii cu bani,nu inteleg de ce profita de noi!Iar pandanda,dupa ei cu Elite Membership.Joc de mult pd,am 500 zile,inainte nu era nimic cu membru si cu toate astea!totul era normal si mult mai distractiv!Acum,e o ruina ca si cp!

Anonim spunea...

nu sunt membru club penguin.nus dc s-a inventat membership.

Anonim spunea...

stie cnv cum pot castiga timbrul de a fi in aceasi camera cuG billy Aunt Arctic si Dr G

Anonim spunea...

eu am 130 de timbre...

Anonim spunea...

Sincer, eu n-am fost membru dar voi exagerati cu din astea se pot face mult mai multe chestii decat credeti la cp
de exemplu:vati ascunselea,cine se misca primul pierde,cine vb primul pierde,etc in mod special cine se preface cel mai bine sa fie.... nush orice sa stiti!!!

Anonim spunea...

cp este un joc frumos
dar decand au aparut timbrele nu mai poti face nimic chiar daca eu sunt membru nu imi place ca non-membri nu pot face nimic o se se ajunga si pentru membrisa trebuiasca sa platest la fiecare joc casa poti sa il joci chiar dace esti membru sau nu ma cheama 21blue01 si sunt pe arctic

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!