vineri, 28 mai 2010

Tutorial Agent EPF!


Incepand de astazi, toti agentii secreti vor trebui sa dea un nou test! Deoarece PSA a fost distrus, toata lumea va trece acuma la EPF. Inca de pe pagina de logare aflam ca recrutarile au inceput:


Pentru a deveni un agent EPF, nu trebuie decat sa mergi la Ski Village si sa intri in camera nou-nouta, aflata in locul vechiului Sport Shop, numita Everyday Phoning Facility. O data intrati, va trebui s atreceti un test de agilitate. Iata mai exact ce trebuie facut:

1. Dai click pe vechiul telefon de agent secret;
2. Intri in Everyday Phoning Facility si dai click pe telefonul de acolo;
3. Arunci un bulgare catre tinta care va aparea in coltul din dreapta;
4. Mergi pe patratul verde;
5. Cand ti se spune sa fugi, alergi catre patratul rosu;
6. Apoi, dupa ce ti s-a calculat timpul, te dai la o parte de pe patrat;
7. Cand ti se va spune sa te ascunzi, ascunde-te acolo unde a fost patratul rosu, dupa stalp;
8. Cand ti se va spune sa treci pe patratul albastru, nu te du!!! In schimb arunca un bulgare in cutia electrica din dreapta sus si asteapta.
9. Felicitari! Ai devenit un agent EPF!


O data terminat testul, o usa va aparea pe stalpul din partea dreapta. Aceasta te va duce catre sediul EPF.


O data ajuns aici, vei primi noul telefon pentru agenti EPF.


Daca esti membru si ai si jocul "Herbert's Revenge" cumparat, poti sa-ti iei un puffle special. De asemenea, membrii au parte si de un costum special de agent.

Mie imi place foarte mult noul sediu si aceasta trecere la EPF! Voua?

35 comentarii:

AlexTheROU spunea...

ati constatat ca zice everyday phoning facility?daca spui doar initialele cuvintelor ies aceleasi initiale de la elite penguin force Adica EPF

OrangeMage spunea...

Ca sa iei nota mai buna la hiding mergeti in spatele patratului in care a fost patratul verde

Anonim spunea...

ca sa iei nota ami buna la hiding mergeti in spatele patratului in care a fost patratul verde si atuncati cu bulgari in camera 2 eu am facut totul perfect

Anonim spunea...

sau puteti sa aruncati un bulgare pe camera;)

Anonim spunea...

da eu ce am zis?

Anonim spunea...

mersi de sfat cu ascuns si si in alt patrat puteti

Koll22 spunea...

da mersi de ajutor cu ascunsul dupa patratul verde.A da daca puteti datimi si mie id lui mirelrapid pls.

Anonim spunea...

ce fac primele doua butoane de la telefonul EPF?
alea pe care scrie coming soon

Anonim spunea...

Mie nu imi prea convine ca toata lumea sa fie membru EPF....Am Nintendo DS Lite si nu am Herbert's Revenge dar am primul joc si am certificat de EPF....nu e corect...acum nu poti avea cu mult mai multe drepturi daca esti EPF....am dat oare 200 de euro degeaba??

Anonim spunea...

imi vine sa nu ma mai fac membru la clubpenguin ca au facut chestia de a nu inrenoi hq imi placea foarte mult hq

nenumescovici spunea...

sit-ul acesta este super multumim prntru ajutorul acordat si succes in continuare

Anonim spunea...

Am si o problema...:D.Mam inregistrat pe www.clubpenguin.com si cum pot deveni un agend EPF ? ca nu merge :((

[--๓คtєเutzค--] spunea...

am luat scor la stealth full.
am dat cu bulgari in camera 2

Anonim spunea...

in EPF scrie report for duty 15iunie....ce inseamna asta?va aparea urmatoarea misiune pe 15 iunie?

Anonim spunea...

da

Anonim spunea...

misto

Anonim spunea...

nu a aparut nimic nou si este 15 iunie...de ce? ce se intampla?

Anonim spunea...

stie cineva cumcastig insigne?
sunt pinguinul "vlad"

Anonim spunea...

cum fac medalii

Anonim spunea...

cele doua butoane de la epf phone sunt bestiale...eu am facut prima misiune si am pastrat medalia ca sa fac rost de costumul EPF. Ca sa dezarmati masina de popcorn dati clic pe discul care este langa litera S(mare) de pe night club. Succes!

Anonim spunea...

stiti misiunea 11 in ea am descoperit dc o explodat Herbert o teleportat o bomba legata de scaunu furat si am descoperit camera secreta doar ca deja eram la EPF:((

Anonim spunea...

acuma faci Field-Ops in fiecare saptamana si castigi la Elite Gear

Anonim spunea...

ba a aparut o misiune co o antena ce dr fac la ia

Anonim spunea...

TREBUE SA TE DUCI LA SCHI HIL TEDUCI LINCA STILP SI SA DUCI MINA PE STILPSI SI MISTI LINGA STILP SI VA SUNATELEFONU

Anonim spunea...

la testu' ala "facility" casa iei 10 la stealth trebuie sa te ascunzi unde nu te vede camera 1 si sa dai cu bulgari in camera 2. cand zice "camera 1 can't see you" " camera 2 can't see anithink."

Adi Strajeru spunea...

mirele,cred ca te-ai inselat ca epf va fi mai tare...Mai ales cu misiunile =))

Anonim spunea...

ms mult pt ca miati spus cu bulgarele;)

CoolBooy spunea...

cum se face field op 6?

Anonim spunea...

cum fac rost de misiunea herbert's revenge? ca vreu sa am un elite puffle, va rog spunetimi kum

Anonim spunea...

Acum ca a disparut Music Jam unde trebuie sa fac Field Ops??????????????????

Coolboy spunea...

cum se face field ops 8???

Anonim spunea...

nustiu

Anonim spunea...

de fapt dak te ascunzi dupa stalp daca vrei sa ai un scor ferfect arunci cu un bulgare de zapada in camera nr 2

Anonim spunea...

Dupa ce termini cu toate papusile ce mai faci?

Anonim spunea...

yo am facut toate ops si am si de la agent si tactical

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!