duminică, 1 martie 2009

Cum Sa Fi Agent Secret?


Ca sa devi agent secret este foarte simplu! Intai, trebuie sa astepti pana ai cel putin 30 de zile. Apoi, da click pe M -ul din coltul dreapta sus al ecranului si urmeaza instructiunile de acolo pana ajungi la intrebari. Mai jos aveti intrebarile si raspunsurile lor:

1. Are you ready to become a Secret Agent? R: Yes

2. Pick one quality that you think a Secret Agent should have? R: Honest

3. Pick the correct reason to report a penguin to a moderator. R: Being mean or rude

4. What would you do if you saw a penguin breaking the rules? R: Report them

5. Which type of personal information should be reported. R: Saying their address

6. Pick one reason why you want to be a Secret Agent? R: I want to keep Club Penguin safe

7. Pick another reason why you want to be a Secret Agent. R: I want to help other penguins


Gata!! Ai trecut testul cu brio! Data viitoare cand te vei loga, vei avea in inventar un telefon de spionaj, cu care te vei putea duce la HQ, pentru a implini misiunile. Bafta!


~Mirelrapid


46 comentarii:

Anonim spunea...

as vrea sa pot sami cumpar niste haine dar nu sunt membru

Anonim spunea...

As avea o idee pentru "club penguin" ar fi super daca ar vreo cateva zile ca toi membri si non-membri sasi cumpere haine :D:D va multumesc

Anonim spunea...

Chiar as vrea sa isi ia toti pinguinii haine, dar si cei de la Club Penguin trebuie sa aiba pe masa o paine ( sau in ziua de azi burgeri si chipsuri). Eu voi fi membu!!!

Anonim spunea...

cum pot deveni ghid ?

Anonim spunea...

as vrea sa imi spuneti ce ii ala m -ul ca am 37 zile si vreu sa imi iau telefonul numai ca nu stiu cum:((:((:((

CP Romania spunea...

ca sa fi agent trebuie sa dai click pe acel M si sa urmezi insttructiunile!

Anonim spunea...

loool cati ani aveti ma ??





nemuritorul_cosmin@yahoo.com

Anonim spunea...

eu am 10

pinguin126 spunea...

21! de ce te intereseaza?

pinguin126 spunea...

pai ms ca maiti explicat cum sa devin agent!

Anonim spunea...

hei!cand vreau sa dau click pe carti nu se intampla nimic!parca sunt incremenite

Anonim spunea...

mersi pentru raspunsuri! Am mai incercat sa devin agent dar n-am reusit

Anonim spunea...

am devenit agent si e tare dar cum aprind becu la club dance in misiunea a 3-ea

Anonim spunea...

imi ziceti unde ma duc sa fac misiuni...pls

crushcup spunea...

An P.S.A. si dai clic jos treapta pe "top secret"
si acolo gasesti misiuni 10 pana mai baga c.p.

Anonim spunea...

sunt agent secret da nustiu cum sa intru in camera secreta de la HQ

Anonim spunea...

12 tu ?

Anonim spunea...

chiar trebuie sa ast..30 zile??:((

Anonim spunea...

ca sa ajungi la HQ trebuie sa dati pe telefonul de agent secret si apasati pe tasta 'visit HQ'

Anonim spunea...

sall.... aveti rezolvarile de la misiunile HQ????:D:S

Anonim spunea...

In catalogul agentilor secreti (the fish) veti afla urmatorul secret: la costumul de agent secret, daca dati click pe ochelari, va aparea o hartie cu ochelari in infrarosu. acestia pot fi cumparati si folositi in misiuni.

Anonim spunea...

as vrea si eu sa fac misiuni celui care a scris asta sunt acum agent dar nu am facut nici o misiune pt ca nu stiu prea bine engleza si nici codurile

victor spunea...

eu am 9 si sunt membru de 2 luni iar agent 1luna

Anonim spunea...

cum se fac misiunile!daca ar exista si un chat pentru asta ca ma scote din minti!

Anonim spunea...

cum pot raporta?

Anonim spunea...

sunt agent secret , iupi

Anonim spunea...

Ii fain Club Penguin,eu sunt membru de jumate de luna si e super

Anonim spunea...

care m ca nu inteleg

Anonim spunea...

mai am 4 misiuni pana cand le termin pe toate

Anonim spunea...

zii si tu eplikatia la ele

Anonim spunea...

cum pot rezolva misiunile plz. :-(

Anonim spunea...

Poate sa imi spuna si mie cnv. cum sa ma fac EPF(Elite Force Penguin)?Daca nu e doar pentru membri!
Raspunetimi cat se poate de repede!Va rog!

Anonim spunea...

cum fac ori ce misiune ca nu stiu engleza am 10 ani

Anonim spunea...

ar fi tare macar puffi a luam fara sa fim membri

Anonim spunea...

BUNA...PUTETI SA-MI SPUNETI CARE E CUV SECRET DE LA MISIUNEA AIA GS SECRET?VA ROG!!

Anonim spunea...

cum devin agent EPF????????????????????????

Anonim spunea...

da cum poti deveni membru pentru ami cumpara si eu haine?

Anonim spunea...

acum sunt agent,dar la prima misiune am facut-o aproape pana la mijloc si acolo scrie answer si un dreptinghi an care trebuie sa scri ceva si habar n-am ce!!!imi spune-ti va rog!!!ca am cautat pe net si scrie altceva acolo la answer...!va rooog imi spune-ti ca vreau sa-mi fac misiunile!!!si eu sunt fata id-u e al lui tata!

Anonim spunea...

ma cum ma fac membru agentilor secreti de elita?

Anonim spunea...

Salut!Eu sunt agent secret de mult timp si am facut toate misiunile inclusiv pe 11.

Anonim spunea...

hey va rog sa spuneti si voi coduri de a fi agent epf plz si sa fie valabile apropo mersi pentru coduri

Anonim spunea...

la misiunea 1 trebuie sa scrii la anserw numarul care este scris cu semne secrete la pet shop pe casuta de lemn

Anonim spunea...

ce tare este misiunea a 11 in 1 minut am si terminato ca a fost usoara

Anonim spunea...

Mie la fiecare misiune mea dat caatecava la a 5 misiune mia dat o cutie de pizza iar la 11 mea dat un glob in care am gasit ochelari de spion

Anonim spunea...

cum ajung member??

Anonim spunea...

eu sunt membru am facut toate misiunile de la 1 la 11 si am terminat si toate stampilele de la sistem defender.salut ma cheama 21blue01 si sunt pe hypotermia.pa ne vedem pe cp

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!