luni, 29 iunie 2009

Pinguinul Saptamanii

Oricine poate participa la acest concurs ce nu necesita inscriere! Pinguinul saptamanii este ales cel mai activ pe chat, lasa multe commenturi si ne ajuta cu secrete!




Pinguinul Saptamanii 4 este....................................Eddy1 A1 din nou!! Este primul care a reusit performanta de a fi de 2 ori consecutiv pinguinul saptamanii!! Felicitari!

Pinguinul Saptamanii 3 este....................................Eddy1 A1




Pinguinul Saptamanii 2 este..................................Liliput!










Pinguinul Saptamanii 1 este..................................Pisucaca!








Enjoy!


29 comentarii:

Mimy Pink spunea...

bravo lui;)

Mimy Pink spunea...

stiti ce.mi place la el?ideea de nume:))foarte inspirata:))

Mimy Pink spunea...

bravo liliput

Anonim spunea...

Nici nu ma mir !!!!!!!!Ma asteptam la Liliput deoarece a ajutat mult:) BRAVO!!!!-Corabieru(doodlfoof)

Anonim spunea...

au au au lilipuuut :)



Cosminarul

Anonim spunea...

este un nume superb la pinguinul cu premiul unu!

Eddy1 A1 spunea...

Multumesc pentru premiul acordat !

Anonim spunea...

unde gasesc codul ca sa pot sa imi i-au diploma pt. a intra in camera secreta din hq????

Eddy1 A1 spunea...

Multumesc pentru acest titlu , din nou

Vladh2009 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

bravo eddy 1a1 imi pare bine ca esti si tu un [pinguin al saptamanii bv.paa

Anonim spunea...

vreau si eu sa ajut dar ust cum!

Unknown spunea...

e super

Anonim spunea...

BRAVO TUTUROR!!!!!asta e cel mai tare sit de coduri pt cp!!

Anonim spunea...

trebe sa fii agent secret ca sa intri in hq

Anonim spunea...

ideea e foarte misto am sa incerc fie ca reusesc sau nu ce o fi o fi

Anonim spunea...

Intadevar acesti pinguini sunt misto.

Anonim spunea...

Situl acesta e super.BRAVO!!!!!!!!!!!!!!Am facut multe cu ajutorul vostru.

Anonim spunea...

nu e corect de sarbatoei macar odata non membari sa-si i-a haine care sa le ramana
nu toate mecar trei din care putem sa luam doua .

Anonim spunea...

tare ...super marfa ...asa vrea si eu sa fiu penguinul saptamanii.....mi-ar placea moolt

Anonim spunea...

da ma rog dar bv lor pt efort

Anonim spunea...

felicitari la toti

Anonim spunea...

bravo pisucaca!

rapidista spunea...

tare super dar vreau sa te intalnesc sa te fac prieten pe tine mirelrapid dar pe club penguin

SeeP spunea...

cred ca nu si-au facut temele...la cat au vb pe chat

fotbalistu spunea...

lol.ce as vrea si eu sa fiu ca eddyA1 sa castig de 2 ori la rand

clara112 spunea...

nu cer mult: ce poti face sa fi pinguinul saptamanii?

Anonim spunea...

De ce nu sunt si pinguini abonati in top? Macar unu super tare

Anonim spunea...

ii felicit pe cei care au castigat dar cum pot castiga si eu?

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!