vineri, 16 iulie 2010

Card- Jitsu Water


Lansarea jocului Card- Jitsu Water se apropie! Cei de la Club Penguin au creat un set de carti de joc Card- Jitsu Water, pe care le vor pune in vanzare incepand cu 10 noiembrie. Asta inseamna ca pana atunci, Card- Jitsu va aparea deja la Club Penguin. Acesta va fi exact ca si Card- Jitsu Fire, doar ca va avea alta locatie (probabil cascada aceea de langa Dojo).


In fiecare an, in luna noiembrie, au aparut noutati legate de Card- Jitsu.. asa ca este foarte probabil ca peste 4 luni sa apara si Card- Jitsu Water!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Super tare eu sunt membru si sunt deja ninja de foc.Pentru cei care inca nu lau invins inca pe maiestrul de foc sa stiti ca este foarte usor.Eu ultimaoara lam batut cu 5 la 0.

Anonim spunea...

eu am fost fire nija de cand a aparut jocul am stat pana la ora 4 dimineata:))

Anonim spunea...

Da super!Nu sunt membru asa ca nu ma bucur prea tare....dar infine sper ca o sa apara ceva si pentru cei care nu sunt membri...:))...

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!