duminică, 15 februarie 2009

ULTRA!!! SUPER GLITCH LA CLUB PENGUIN!!


 *****SUPER GLITCH*****


 Vrei sa ai haine de membru? Urmeaza urmatorii pasi:


 1. Apropie-te cat de mult poti de un membru;
 2. Apasa pe pinguinul respectiv, apoi, foarte repede!!!, apasa pe pinguinul tau;
 3. Felicitari, player card-ul tau are haine de mebru!


 ~~~ Astfel poti fura hainele si background-ul oricui, membru sau non-membru!


 Priviti:


- eu, tinuta obisnuita:




- eu cu hainele si background-ul unui non-membru:




- eu cu haine de membru!!!




 SENZATIONAL!! Nu?



~Mirelrapid


16 comentarii:

Anonim spunea...

salut! vreau sa-mi spui si mie cum ai reusit sa faci aceste lucruri? contacteaza-ma aici prin comentariu sau pe panea_gabriel_98@yahoo.com

CP Romania spunea...

asa cum am spus si mai sus, trebuie sa te apropii de persoana careia vrei sa-i furi hainele si background-ul, dai click pe pinguinul respectiv, apoi, FOARTE REPEDE, dai click pe pinguinul tau. s-ar putea ca cei de la CP sa fi remediat acest glitch!

Anonim spunea...

cred ca au remediat acest glitch caci eu nu pot de fel! ms oricum

Anonim spunea...

dute ma k eu stiu cum ai facut:))ai dat urplayer edit item ody si ai scris nr ala si ala..
:))

Anonim spunea...

club pinguin cel mai tare din tara.comentat de cylya 29 un pinguin nemembru.va rog facetimil si mie membru plizzzzzzzz
ca nu stiu.

Anonim spunea...

mi-e mi-a mers dar pacat ca hainele nu se salvaeaza

pinguin126 spunea...

da super m sca miai zis, am sa incerc!

pinguin126 spunea...

na mers cred ca sa sters asta

Anonim spunea...

nu s-a remediat

Anonim spunea...

nu merge:((((((((((

Anonim spunea...

nu merge:(

Anonim spunea...

mirelapid te rog imi dai si mie haine de mebru acesta este contul meu dorin39

Anonim spunea...

e tare club penguin dar nu mia mers doar la unu la picioare

Anonim spunea...

mie mi-a mers pentru cateva secunde sa-l drezbrac pe un m-am mbracat ca el si am apasat pe el si am apasat pe haie

Wikram spunea...

E simplu...Dar astea nu ajung in invetar si nu dureaza mult.E util doar pt o poza....

Anonim spunea...

merge dar pentru 2 sec

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!