marți, 30 martie 2010

Castigatorul Oscarurilor este....


Oscarurile au luat sfarsit! Dupa mai bine de o saptamana de votat, s-au ales intr-un final castigatorii:



"Quest for the Golden Puffle" a castigat pentru a doua oara la rand premiul de cea mai buna piesa de la Stage! Aceasta a castigat premiu la 4 din 5 categorii! Dupa cum stiti, incepand de astazi, la Stage, veti gasi aceasta piesa pusa pe scena:



Catalogul de costume al piesei a ramas neschimbat! Nu avem decat un singur item ascuns:



Sunteti fericiti ca a castigat "Quest for the Golden Puffles" sau ati fi vrut alta piesa sa castige?

6 comentarii:

Cristi spunea...

eu urasc quest for the golden puffle,preferam sa castige ruby and the ruby sau squidzoid vs shadow guy vs gamma gal....

AlexTheROU spunea...

Eu as fi vrut sa castige Squidzoid vs. Shadow Guy&Gamma Gal

Anonim spunea...

nu sunt fericita

Anonim spunea...

Da sunt trist vroiam sa vad si eo odata piesa sqirlzoid :(( sau ruby and the ruby nu golden puffles :(( e najpa

Anonim spunea...

nu-mi place piesa....e nashpa rau de tot!!!!!

Anonim spunea...

Nu-mi prea imi place "Quest for the golden puffle"dar asta este.Eu nu am vazut nicio data "Ruby and the Ruby" si mi-e imi place pentru ca a fost prima piesa pe care am vazuto "Underwater Advenure".

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!