luni, 1 martie 2010

Noutati Club Penguin

Salut! O data cu sosirea puffle-ului portocaliu au aparut si cateva lucruri... primul ar fi un background de logare, prin care membrii sunt rugati sa adopte un puffle.



Dupa ce ati luat un puffle, daca nu veti aeva grija de el, veti primi pe urmatoarea carte postala:



.. ceea ce nu e deloc bine! :)

Un alt lucru nou, un glitch defapt (mersi, Smackdown), este la unlock items online, unde a disparut cartea "The Great Puffle Switch", ai acrei coduri le gasiti pe blogul nostru, la sectiunea Coduri Carti... In locul acesteia, care va reveni probabil in urmatoarele zile, se afla o dublura a cartii "Secret Agent Handbook"...



Cam astea sunt noile stiri de la Club Penguin... Ce parere aveti?

4 comentarii:

Anonim spunea...

heloo mirel cred ca glumesti mie imi apar toate cartile sau ai o problema la compiutar cum are o prietena dea mea e in urma cu saitul nu mai vede ce e acum ia revenit dar cred ca o sa mai fie in intarziere

AlexTheROU spunea...

mesajul de la puffle e tare

AlexTheROU spunea...

cartea puffle switch a revenit

Anonim spunea...

daaa pai eu am alta stire: eu am fost martor la un penguin care dadu un jaf.Eu l-am vazut de doua ori azi o data la rci si odata la mina undei usa aiala care iti cere cheia.

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!