vineri, 12 februarie 2010

Backgrounduri noi de logare!


Salut! In acest moment au mai aparut 2 backgrounduri pe pagina de logare in Club Penguin. Primul dintre ele ne anunta despre evenimentul membrilor ce va avea loc la Puffle Party: Puffle Show! Va fi probabil asa cum a fost mare circ al pufflesilor la Fall Fair.



al doilea background ne anunta de sosirea piesei "Secrets of the Bamboo Forest" la Stage.



Eu abia astept petrecerea pufflesilor! Voi, nu?

**Multumesc pentru poze Sebi7309 si Xenon! :)

2 comentarii:

Sebi7309 spunea...

Buna eu sunt Sebi7309 ,si din februarie2009 ,eu uemaresc acest blog .Din punctele mele de vederea ,ca design este foarte bun ,postarile impecabil si facute la maxim de frumos , iar cei doi adminitratori adica Mirelrapid si Smechereul ,sunt fani mei pentro totdeuana . Din partea tuturol pinguinilor va Multumimi pentru ce faceti pentru noi,Bv Mirelrapid si Smecherul,veti fi intro buna pe locul 1 ,debia astept sa vad asta ,papa !

Anonim spunea...

eu nu astept pt ca nu am member:)

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!