vineri, 5 februarie 2010

Penguin Style Feb. '10

Salut! Astazi a aparut editia de februarie a catalogului Penguin Style! Iata mai jos toate locatiile itemurilor ascunse:







Partea foarte buna pentru non-membrii este faptul ca incepand de luna asta, vor putea cumpara si ei steagurile de la sfarsitul catalogului!! Din pacate, printre ele nu se afla si Romania, insa s-ar putea sa apara destul de curand...


Destul de dragut catalogul... pacat ca nu au pus si alte modele de tricou la T-shirt Maker...

14 comentarii:

Anonim spunea...

Mersi mirelrapid ca ne ti la curent cu tot ce se intampla:)
Site-ul tau mi se pare cel mai tare!Tineti-o tot asa;)
Frumos catalogul pe luna februarie si ma bucur ca CP a facut in asa fel ca sa poata si non-membrii steagurile:D

Anonim spunea...

Abia astept sa fie petrecerea pufflesilor(sunt curios sa vad ce ne-au mai pregatit CP de data asta )...a si ai dreptate noul mobilier pare ciudat :-S

Anonim spunea...

Am un comentariu:
Unde pot gasi castile de ascultat MUZICA?

vlad spunea...

ma da romania nu baga din cauza ca bga ei haiti dar din cauza ca a fost la ei cutremur i-a uite ma si belize si guantamalo sa nush cum si pt ce lea bagat ca nimeni na auzit si de tarile astea sau de ce baga costa rica, jamaica si egipt se joaca si aia de acolo?

Anonim spunea...

e super editia de februarie

Anonim spunea...

unde se va tine petrecerea

Anonim spunea...

greu se obtine centura neagra

Anonim spunea...

mai am 96% pana la centura neagra

Anonim spunea...

misto...dar le acorda mai multa atentie mebrilor...sa ne traeze egal pe fiecare..macar sa ne putem gasi un job.:D

Anonim spunea...

cei de la Club Penguin le acorda mai multa atentie membrilor deoarece ei i-au foarte multi bani de la cei care se fac membri.

Anonim spunea...

uni din voi sunteti norocosi ca va lasa parinti sa aveti membershi dar eu am bani dar nu ma lasa sa-mi cumpar membership
bafta la joc membrilor si nonmembrilor vo urez spor la convins parinti ps vreau sa fiu membru

deya spunea...

Ma intrebam ce-i cu toate cutiile de baloane. Stie cineva?

deyyy spunea...

da
eu stiu deoarece in ziua party puffle vor fi deschise si va iesi ceva de cyloarea lor....dar sa afli tu in ziua aia nu-ti spun eu

Anonim spunea...

Buna, am si eu o intrebare: stie cineva cum pot sa ma intalnesc cu un prieten pinguin si el? Multumesc

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!