miercuri, 29 iulie 2009

Muzica Club Penguin

Club Penguin a lansat astazi un portativ cu muzica de la April Fools. Astfel, zic ei, oricine va putea canta un cantec de la Club Penguin.



Interviu cu Screenhog:

- Am publicat partitura acestei melodii- unde pot intalni pinguinii aceasta melodie?

- Aceasta melodie o pot intalni pe pagina principala, atunci cand dau click pe Tour Guide si apare video-ul.

- Echipa modifica putin scena de la Lighthouse, astfel incat sa putem auzi cateva instrumente atunci cand cantam la ele. Ce parere ai despre asta?

- Sunt incantat. Imi plac foarte mult cantecele pe care pinguinii le canta in intreaga insula.

- Tu canti la vreun instrument? Poti sa ne dai cateva sfaturi despre acest lucru?

- Da, pot canta la cateva- saxofon, cateva instrumente de percutie, dar favoritul meu este pianul. Pentru pinguinii care canta si ei in viata reala la un instrument, am un mesaj: tineti-va de acest lucru! Alegeti un cantec si vedeti daca puteti sa invatati sa-l cantati. Puteti sa va creati si voi cateva melodii. Toate melodiile din Club Penguin sunt create de cineva, si poate ca intr-o zi vor fi create chiar de voi!

~Nu uitati ca vineri vor fi adaugate cateva melodii in igloo-urile voastre!

Voi cantati la vreun instrument? Comentati!

Enjoy!

2 comentarii:

Anonim spunea...

da eu cant la pian in realitate ! doxi3

Anonim spunea...

da eu cant la chitar si am facut niste lectii de pian dar am renuntat deoarece eram cauza ca eram foarete obosita

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!