duminică, 5 iulie 2009

Ultima Ora: Echipa CPCheats-RO l-a gasit pe Sensei!



Salut! In aceasta dimineata, eu impreuna cu Mirelrapid l-am gasit pe Sensei! Dupa multe cautari, am reusit sa-l gasim chiar in ultima zi a vizitei sale. Dupa cum bine stiti, premiul oferit de el este un background cu autograful sau. Iata cateva poze:












Desi l-am gasit, noi nu ne-am oprit si l-am mai cautat, gasindu-l si pentru a doua oara! Serverele au fost: Ice Rink si Snow Plow.



Voi l-ati gasit? Comentati!

Enjoy!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Stiti cum pot sa ii mai zic lui sensei ? SENSEI YOU FAILED deoarece cam 68% din pinguini nu l-au vazut!Orcum nu plangeti,sensei va veni si la anul viitor -Corabieru(doodlefoof)

Mimy Pink spunea...

Din pacate nu l-am gasit pe sensei dar am facut rost de backgroundul cu autograful sau;).Oricum nebunie mare!

Spiker spunea...

il poti lua prin trainere

Anonim spunea...

da lam vazut

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!