miercuri, 25 noiembrie 2009

Card-Jitsu Fire [TUTORIAL]


Salut! Azi va vom prezenta in premiera, un tutorial pentru noul joc de la Vulcan, si anume Card-Jitsu Fire.

  • In primul rand, pentru a-l juca, trebuie sa fi ninja si membru. Daca esti, du-te la NinjaHideout si cumpara o amuleta aurie, apoi intra in Vulcan, dand click pe acea placuta pe care scrie "NEW GAME". O data ajuns aici, du-te la Sensei si vorbeste cu el. El iti va da un pachet, cu care vei juca.


  • Dupa ce ai luat pachetul, treci la treaba! Ai nevoie de mult timp pentru a catiga costumul de ninja de foc! Jocul este foarte simplu... cand este randul tau, trebuie sa alegi la intamplare una dintre pietrele din mijloc. Ea se va intoarce si va arata un numar. In functie de asta, se vor aprinde anumite pietre, ce simbolizeaza elementele de joc. Alege unul dintre ele, care ti se pare mai avantajos, si dueleaza-te cu ceilalti.


  • Bineinteles ca pentru a castiga trebuie sa pui cea mai mare carte pe care o ai din elementul respectiv. Toti jucatorii vor da cate o carte, i-ar cel care are cel mai mare numar, va primi un punct de energie. Daca ajungi la 0, vei pierde jocul!



  • Poate dura destul de mult pana sa termini un joc, insa merita! Rasplata va fi pe masura, si anume un item care te va ajuta sa-ti faci propriul costum de ninja de foc!


Eu din pacate am luat doar locul doi... insa am fost foarte aproape sa iau primul loc! Voi va descurcati la acest joc? Ati luat deja toate itemurile?

13 comentarii:

Anonim spunea...

da le-am luat.este interesant ca Sensei din vulcan este contemporan cu cel din dojo,nu?

Anonim spunea...

de ce scria in ziar ca ai nevoie de amuleta sau de masca cand iti trebuie doar o amuleta?

ghab3344 spunea...

m-am jucat si eu e interesant jocul

Anonim spunea...

care stie cum sa fac sa intru in camera secreta de la HQ

Anonim spunea...

nu-i corect eu nu sunt membru

Anonim spunea...

la commander room?
e usor ia un cea mai noua versiune la penguin storm si gasesti acolo la rooms commander room

Anonim spunea...

cum pot sa intru in locuri unde au voie doar membri daca nu sunt membru sau cum sa ma fac membru pe gratis?

Anonim spunea...

naspa nu sunt membru deci nu pot sa intru ce nasol

Victor spunea...

eu leam luat pe toate si am vazut ca sense din dojo de foc este mai autoritar de cat cel din dojo

Anonim spunea...

da, si eu le-am luat, e super, dar trebuie sa ai carti de 12,11,10

Anonim spunea...

da nu ies decat pe locul 1 si 2

Mosu6 spunea...

ad de cand esti membru ca tu nu esti membru

Anonim spunea...

ba daca nu sunt membru nu pot sa intru in cea lalta parte a dojoului ca am centura neagra

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!