marți, 22 decembrie 2009

EXCLUSIV: Igloo-ul tau poate fi recuperat!


In urma cu ceva timp v-am anuntat ca exista in anumite igloo-uri un buton sub forma unor cutii, in care se pastreaza vechi igloo-uri. Ei bine, azi am reusit sa descoperim cum functioneaza defapt asta, si de ce apare doar la unii dintre noi!




Aceste cutii apar la cei care au fost membrii, dar acum nu mai sunt! Cand vor reinoii membership-ul, vor putea sa-si scoata din cutie vechiul igloo (cel pe care il aveau in momentul expirarii membership-ului).

Foarte tare, nu?

3 comentarii:

Vladh2009 spunea...

Am fost tinut in suspans mult timp pana sa aflu adevarul despre acest lucru dar in sfarsit am aflat ca pot vedea igluul meu chiar si dupa ce mi-a expirat membershipul destul de interesant

Danutz spunea...

hmm , nu stiam asta

Andrei190 spunea...

pai eu am fost membeship si am avut multe lucruri iar cand am expirat mi-a aparut niste cuti lafel ca in inagine

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!