luni, 7 decembrie 2009

Luna cadourilor CPCheats-RO

Dupa cum v-am anuntat, astazi vom posta informatiile legate de concursul organizat de blogul nostru. Acestea sunt:


Perioada 1 : 14-18 decembrie -> Eu, impreuna cu Mirelrapid, ne vom ascunde pe un server oarecare, intr-o camera oarecare, timp de o ora ( 14.00-15.00) ...castigatorii vor primi un postcard sau adaugare in buddy list;

Perioada 2 : 21,22,23 decembrie -> Vom pune intrebari pe chat, primul care raspunde corect va primi un pinguin ( membru sau non-membru rar);

Perioada 3: 24 decembrie -> Marea tombola CPCheats-RO

Locul 1: Membership pe un an
Locul 2: ToyCode seria 4
Locul 3: ToyCode seria 3
si multe alte premii...


Pentru mare tombola, detaliile pentru inscriere vor fi prezentate in cateva zile!


Ce parere aveti? Comentati!


Enjoy!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Ce grozav !!!!!! Abia astept !!!

Anonim spunea...

eu sunt banat pe chat
cum o sa joc?

Eddy1 A1 spunea...

Super concurs ! De abia astept ! Mereu ganditi f bine concursurile .

_________________________

Aveam cv f important sa va spun dar nu v-am prins online : (

Anonim spunea...

Mirel si Smecherul va rog foarte mult!!!Am cautat pe unde am putut si nu gasesc coduri pentru Treasure book.Va rog daca puteti sami dati v-as fi recunoscator.Sunt andrei107 de pe cheat ma stiti cred.Va rog inca o data daca puteti sa-mi dati vreun cos vorbiti cu mine pe privat.

Anonim spunea...

Cei mai tari crek stiti cine sunt nu?Loghyk:Mirel si Smecherul.sal sunt tot eu andrei107

Anonim spunea...

cei banati o sa poata sa concureze?

Anonim spunea...

Taree sunt ragon Fly2

Doxi3 spunea...

eddy,chiar ai dreptate si va fi o zi temsionata pe 24 decembrie

Lords spunea...

Wow de bia astept. O sa fac tot posibilul sa castig locul I la tompola :D

Iustycvd spunea...

Super premii :D

Anonim spunea...

vreau sa eu sa ma inscriu ma cheama Cornel

deidei97 spunea...

sooper...orice premiu e bun

Vladh2009 spunea...

WooHoo de-abia astept. E cel mai tare concurs CP care l-am vazut si ce premii super!Voi incerca sa castig tot!

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!