vineri, 3 septembrie 2010

Penguin Style Sep. '10


Astazi a fost lansata editia de luna septembrie a catalogului de haine Penguin Style. Acesta are ca item-uri principale, hanoracele.


A doua pagina a catalogului ne ofera o gama larga de hanorace, in diverse culori:


Alte modele interesante de hanorace se afla si in celelalte pagini noi ale catalogului... insa, ceea ce este mai important, este locul in care sunt ascunse itemele secrete. Iata unde trebuie sa dati click pentru a gasi noile haine secrete adaugate:

-pagina 4, click pe brad --> o sa gasiti un costum de circar, care insa s-a dat si anul trecut la Fall Fair.


- pagina 6, click pe nasul pinguinului zugrav --> o sa gasiti un costum de rockerita, care nici el nu are vreun element vestimentar nou.


Mai sunt o groaza de alte secrete in acest catalog, insa ele se gasesc in paginile vechi, care au ramas din cataloagele din urma. Daca totusi vreti sa le vedeti si pe acestea, nu ezitati sa cautati in arhiva blogului.

Ce parere aveti de aceste noi colectii de haine? Din pacate sunt multe haine care s-au mai dat si pana acum...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-am cumparat un hanorac rosu pt. ca tot timpul vad pinguini imbracati pe insula cu aceste hanorace (nici acum nu stiu de ce)... Sincer, voua va plac ? Mi-am mai cumparat, de asemenea, hanoracul cu gluga si costumul de scolar (pt. fata).

Anonim spunea...

Am sa iti raspund la intrebari :) :aceste hanorace sunt foarte populare in club penguin..si chiar arata bine...multi pinguini le poarta :D chiar si eu ;)

Nyku spunea...

imi poate da cineva un sfat kum sa devin membru ?"

Anonim spunea...

bun deci cine la gasit pe Rockhopper? sa dea raspuns please

Anonim spunea...

sall all eu joc ogroaza de jocuri dar cp e cel mai misto desi am 8 ani

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!