vineri, 10 septembrie 2010

Petrecere CPCheats-RO

Astazi a avut loc petrecerea organizata de blogul nostru CPCheats-RO cu ocazia incheierii vacantei si inceputul scolii. Zeci de pinguini au fost prezenti cu mult tinmp inainte sa inceapa petrecerea.



Pe tot timpul petrecerii am incercat sa obtinem timbre cu grad de dificultate ridicat ce necesita un grup mare de pinguini. Astfel petrecerea a inceput la Cove unde am incercat sa obtinem timbrul cu fete zambitoare:

Apoi petrecerea s-a mutat la Iceberg unde am obtinut timbrul in care 30 de pinguini trebuiau sa sape in acelasi timp.


Dupa Iceberg a urmat Snow Forts unde am declansat o batalie pentru a incasa timbrul.


Un alt timbru luat a fost acela in care 10 ninja trebuiau sa se intalneasca la Ninja Hideout:


Acestea sunt timbrele pe care le-am castigat pe parcursul petrecerii!



Petrecerea a fost distractiva, pentru cei care au avut norocul sa poata veni. Din pacate numerosi pinguini nu au putut intra deoarece atat serverul cat si camera era full. Imi cer scuze, insa o sa mai existe astfel de ocazii cat de curand!

Cum a fost la petrecere? Comentati!


Enjoy!

3 comentarii:

pinguin126 spunea...

Va spun eu ca aceasta petrecere sigur a fost cea mai tare din lue,nu a mai existat asa ceva!!!Am strans o multime de timbre impreuna cu un bun prieten de-al nostru,Shmecherul...Va rog,mai organizati astfel de petreceri,si altadata,a fost suuper,voi fi prezent si la urmatoarea!!

Anonim spunea...

UItema si pe mine in foc b-) Clio 1000;x
A fost tare! dar mia picat netu si nu am mai putut sa intru:(

Eddy1 A1 spunea...

A fost o petrecere f reusita. Succes tuturor la scoala! Pacat ca s-a terminat vacanta :'[ dar bine ca macar s-a incheiat cu un super eveniment cpcheats-ro.

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!