luni, 6 septembrie 2010

Poze Rockhopper

Salutare! In urma cu foarte putin minute, echipa CPCheats-RO a reusit sa-l gaseasca pe piratul Rockhopper! El se afla pe serverul Wool Socks. Shmecherul l-a prins in timp ce era la Cove:



.. iar eu am reusit sa-i fac o poza in timp ce petrecea pe vasul sau:


Daca vreti sa-l gasiti si voi pe Rockhopper, puteti folosi chatul de mai jos. Acolo ne veti gasi pe mine si Shmecherul, alaturi de alti pinguini dornici de a-l cauta pe pirat:




Ati reusit pana acum sa-l gasiti pe Rockhopper? Trebuie obligatoriu sa faceti acest lucru, deoarece ne da un item nou-nout drept cadou! Mult noroc!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Deci nu mai pot, de 3 zile il caut cate 6 ore pe zi pe Rockhopper si nu reusesc sa dau de el. Va rog, ajutati-ma... Nu pot sa fac asta, nu reusesc sa il gasesc. Ma loghez de peste 50 ori pe Club Penguin pt. a incerca fiecare server, fiecare camera in parte si nu reusesc, iar alti pinguin care nici macar nu il cauta dau peste el din intamplare. Va rog, Smecherul si Mirelrapid, ajutati-ma. Adaugati ID-ul stefan_crazy.love si ajutati-ma sa il gasesc. Va rog mult :((.

Uraniu spunea...

foarte ciudat... cand l-am intalnit eu acum 2 zile il avea si pe yarr pe playercard...

Anonim spunea...

Si eu il caut pe Rockhopper de cateva zile si nu-l gasesc...m-am uitat pe tot netul pe trakere pentru el si toate cred ca sunt stricate...ca nu l-am gasit...ba eu nu stiu...mi se pare imposibil!!:)daca stiti unde anuntati-ma plz...:(

Anonim spunea...

Va vine sa credeti ca eu l-am gasit din intamplare?!Ce ciudat!Daca nu ma credeti gasiti-ma pe club penguin,ma cheama gta master!:D

Anonim spunea...

yo l-am gasit pe rockhopper din intamplare acu doua zile pe below zero

Anonim spunea...

lam cautat pe rock hoper si lam gasit din intamplare pe yeti la cove

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!