vineri, 3 septembrie 2010

Rockhopper s-a intors!


In urma cu putin timp, capitanul Rockhopper a ancorat in siguranta nava sa, Migrator, pe insula noastra, la Beach. Acesta va sta alaturi de noi pana cand petrecerea Fall Fair va lua sfarsit. Deci, avem destul timp pentru a-l intalni si pentru a-i lua item-ul.


Ca de fiecare data cand ne viziteaza, Rockhopper ne aduce si o multime de cadouri rare. De data aceasta, ne-a facut o bucurie imensa si ne-a adus numai lucruri noi-noute:


Toate sunt pe tema magicienilor... destul de ciudat, nu? :)

UPDATE: Rockhopper imparte un background nou-nout tuturor pinguinilor care il intalnesc!! Grabiti-va sa-l luati! (multumesc, Bandoo12354, pentru poza)


5 comentarii:

Anonim spunea...

eu lam intilnit

Anonim spunea...

crezy ca eu nu?

Anonim spunea...

eu nu:((

Anonim spunea...

eu l-am intalnit si imi pare bine

Anonim spunea...

de unde ai mirel palaria roz te rog spune-mi

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu!

REGULI CHAT


Este interzis sa faceti :



1. Publicitate (reclama la alte bloguri de Club Penguin sau alte chat-uri)

2. Spam (mai multe randuri cu litere scrise aiurea)

3. Injuraturi


Distractie placuta pe chat!

ESTI UN FAN ADEVARAT CPCHEATS-RO? ATUNCI AJUTA-NE, TRIMITANDU-NE PE ADRESA DE E-MAIL cpcheats_ro@yahoo.com POZE CU PERSOANELE CARE INCALCA REGULILE! ECHIPA CPCHEATS-RO VA MULTUMESTE!